بیرق خاکی
بیرق خاکی
افتخار شیعه بی باکی توست بیرق ما چادر خاکی توست
شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
جنبه مسخره شدن رو دارم...!

خیلی وقته که دیگه حیا و عفاف دِمُده شده ...

یه زمانی وقتی می شنیدن فلان پسر با فلان دختر دوست شده همه چشاشون چهارتا میشد...دوست؟؟؟ دو تا نامحرم؟؟؟

الان ولی عادی که نه، انگار واجب شده!!

به هر کی میگم دوس دختر ندارم باور نمیکنه:

بروووو! مارو سیاه نکن! فقط بگو چندتا ؟؟؟

ظاهر زشتی ندارم! ولی از امیرم شنیدم که زکاه الجمال العفاف

بی عرضه هم نیستم! که امروزه دیگه نیازی به عرضه هم نیست. زیادن کسانی که خودشون پیش قدم امر خیر میشن!!!

ولی دوست ندارم با احساسات پاک یه دختر بازی کنم. دوست ندارم وقتی ازدواج کردم هیچ چیز تازه ای برام نداشته باشه غیر از دردسر و دست و پا بسته شدن!

دوست دارم از زندگیم لذت ببرم. دوست ندارم بعد از ازدواج متوجه بشم که همسرم، تمام زندگیم، چه ها که نکرده!!! چون اعتقاد دارم که اللطیّبات للطیّبین و الطیّبون للطیّبات .

من به تعداد بالای دوست دخترهام افتخار نمی کنم. من به این افتخار می کنم که برای خیلی از کارها، خیلی فرصت ها داشتم ولی انجام ندادم.

خیلی وقته که دیگه حیا و عفاف دِمُده شده... اما من هنوز به پاک بودنم افتخار می کنم.

نظر خیلی ها برام مهم نیست. جنبه مسخره شدن هم دارم به وفور!

ولی من نظر مادرم زهرا رو می پسندم. دوست دارم اون به من بگه: عزیزم! نه هر دختر خیابانی.

و الگوی من، پسرِ اربابم حسینه. نه هر پسر خیابانی.

و دوباره تکرار میکنم: جنبه مسخره شدن دارم. راحت باشید.



نظرات شما عزیزان:

MR.ALI
ساعت10:34---30 شهريور 1392
سلام
به وبلاگت سر زدم نظر فرستادم
حالا به سایتم سر نزنی عضو نشی مدیونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در 9:56 توسط رزمنده سایبری.